Az Amazon Prime női bajuszt villantott az új kampányában
Az Amazon új, globális kampányával és a “It’s on Prime” szlogennel emeli ki Prime-tagságának előnyeit. A Wieden+Kennedy London közreműködésével készült kampány az Oscar-gálán debütált az Olivia Wilde által rendezett szpotban.
A “Tache” című reklám egy fiatal nő útját követi végig, aki megtanulja elfogadni a nem kívánt arcszőrzetét, és az Amazon Prime segítségével olyan termékeket talál, például ruhákat és zenéket, amelyekkel jól érezheti magát a bőrében.
A kampány először az Egyesült Államokban és Kanadában indul, majd 2023 folyamán további országokban is megjelenik. A stratégia szerint az Amazon az érzelmi vonzalmak segítségével népszerűsíti alapvető előfizetési szolgáltatásának előnyeit.
Az Amazon ismét az érzelmeket használja fel a Prime ajánlatok felértékelésének eszközeként, és a zenei, streaming, vásárlási és szállítási előnyöket pozitív üzenettel rendelkező kreatív eszközökkel ötvözi.
A legújabb kampány hős spotja, a “Tache” egy zaklatott fiatal nőt mutat be, aki a nem kívánt arcszőrzet eltávolításának módját keresi, mielőtt számba venné környezetét. Ahogy körülnéz, észrevesz egy készüléket, amely az Amazon eredeti filmjét, a “Coming 2 America”-t közvetíti – a bajuszos Eddie Murphy főszereplésével -, valamint Frida Kahlo festőművészről készült fotókat és a Queen énekes Freddie Mercury bobbleheadjét. Ezeket az arcot viselő ikonokat látva a karakter végül felhatalmazást érez arra, hogy megtartsa felső ajkán ékeskedő bajszát. A magabiztos főszereplő végül az Amazonon keresztül rendel egy Mercury által viselt kabáthoz hasonlót, és a Queen “Cool Cat” című dalának dallamára táncol.
A szpot, a jelek szerint a nők testszőrzetének megbélyegzését kívánja megtörni.
“Inspirálni és emlékeztetni akartuk a világot, hogy a Prime az egyéneket szolgálja ki, az élet bármely szakaszában” – mondta Claudine Cheever, az Amazon globális márkamarketingért felelős alelnöke egy nyilatkozatban.