A Coca Cola világhírű művészek mesterműveit kelti életre új reklámjában
A Coca-Cola új kampányt indított “Mestermű” címmel, amely a klasszikus és kortárs művészetet használja fel, hogy az egekig emelje a különböző alkotókat, és természetesen saját italát.
A kétperces videóban a kóla világhírű művészek és feltörekvő alkotók festményeinek sorozatába merül el és ad mélyreható inspirációt egy múzeumlátogatónak. A kampányhoz 3D-s óriásplakátok és egy online galéria is tartozik, amely a feltörekvő alkotókat mutatja be.
A kampány ebben a hónapban indul Latin-Amerikában, majd Ázsiában, és még ebben az évben más kontinensekre is kiterjesztik.
A kampány kétperces kisfilmje találóan Andy Warhol 1962-es Coca-Cola palackfestményére támaszkodik, mint kiindulópontra: az egyik festmény alanya, az “Isteni idill” (2022) kinyújtja a karját a kereten kívülre, hogy megragadja a kólát, majd más ikonikus művek jeleneteibe zuhan, köztük olyan híres nevek, mint Edvard Munch 1895-ös “Sikoly” és J.M.W. Turner 1805-ös “A hajótörés” című festménye. A közelmúltban készült újabb alkotások, mint a “The Blow Dryer” (2021) és a “Medea” (2022) is feltűnnek, hogy az afrikai, indiai, közel-keleti és latin-amerikai feltörekvő művészek előtt hajtanak fejet, majd a művészi kólásüveg végül J. Vermeer 1665-ös “Gyöngyfülbevalós lány” című művének kezében landol, ahol a festmény alanya kinyitja az üveget egy inspirációért küzdő diák számára.
Emellett a Cola egy online galériát is indított, ahol a fogyasztók megtekinthetik a kisfilmet, és felfedezhetik a több mint egy tucat műalkotást, amelyeket vagy kiemeltek, vagy szerepeltek a videóban.
A Coca-Cola az első olyan marketingcég, amely a Bain & Company és az OpenAI közötti partnerség előnyeit kihasználva olyan eszközöket használ, mint a ChatGPT és a DALL.E a marketingtevékenységek fokozására.