A Nissan a BeReal koppintásával, a TikTok Now-val robbant be a March Madness-re!

A Nissan az NCAA March Madness kosárlabdatorna hivatalos szponzoraként tér vissza a “Road 2” kampányával. A Nissan teljesen elektromos járműve, az Ariya lett a torna hivatalos EV-je (electric vehicle).
A kampány középpontjában hat reklámfilm áll, amelyek sugárzása március 10-én kezdődött. A Nissan együttműködik a TikTok Now-val, amit a BeReal mintájára hoztak létre és arra ösztönzi a rajongókat, hogy posztoljanak élő videót az eseményről. Azok, akik a posztot az Instagramon is megosztják, négy jegyet nyerhetnek a 2024-es férfi Final Four mérkőzésre.

A March Madness március 14-én kezdődött, és a Nissan ezzel a dobásával szeretné felpörgetni az egyetemi kosárlabda rajongóit, miközben bemutatja új, elektromos autóját.

Az autógyártó állítólag az első márka, amely a BeReal riválisát a TikTok Now-t használja. A rajongókkal való virtuális kapcsolattartás további ösztönzése érdekében az autógyártó a CBS Sports-szal együttműködve egy online akciót szervezett az ESPN’s Women’s Tournament Challenge játékára. A kampány során mind a férfi, mind pedig a női versenyekre nevezhetnek és mindkét csoportból egy-egy nyertes, jegyet nyerhet a jövő évi négyes döntőre. Azok, akik mindkét kampányban részt vesznek, megnyerhetik az új Nissan Ariya crossover-t.