Marketing Hírek
A Lightyear befektetési platform arra törekszik, hogy a felhasználók pénzét és vagyonelemeit a lehető legjobban megvédje. Ennek érdekében több intézkedést is alkalmaznak. A befektetők pénzét elkülönített számlákon tartják, amelyeket szeparálnak…
A ChatGPT egy nagy nyelvi modell, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. Egy olyan mesterséges intelligencia rendszer, amely képes kommunikálni az emberekkel természetes nyelven, még magyarul is. Ha egy könnyű és…
Az angol székhelyű fintech cég a mai napon bejelentette indulását a magyar piacon. A vállalat célja, hogy felszámolja a befektetőket terhelő rejtett díjakat, ezzel hozzájárulva a befektetés demokratizálásához. A Lightyear…
A Facebook az egyik legnagyobb közösségi média platform, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy különböző célzási lehetőségeket alkalmazzanak a célközönségük elérése érdekében. B2B cégek számára számos célzási lehetőség áll…
Hogyan törik fel a hackerek a közösségi média profilokat észrevétlenül? Az alábbi módszerek rávilágítanak, hogy a felhasználók mennyire ki vannak téve a digitális támadásoknak, és milyen óvintézkedéseket tehetnek az adatbiztonságuk…
A Magnum jégkrém márka új, figyelemfelkeltő kampányt indított a #NotAvailableInTheMetaverse (nem elérhető a metaverse-ben) címmel. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a valós életben élvezhető jégkrémélményt egy…
A fizikai üzletek költségei magasabbak, főként a bérleti díjak, közüzemi számlák, alkalmazotti bérköltségek és az árukészlet tárolásának köszönhetően. Ezzel szemben a webshopok fenntartási költségei alacsonyabbak, mivel nincs szükség drága üzlethelyiségre…
A Google Analytics Universal és az új generációs Google Analytics 4 között számos különbség van. Ezek a különbségek főként a felhasználói viselkedés mérésének és elemzésének módjában, valamint a rendelkezésre álló…
Az amerikai ruházati márka az Aeropostale, metaverse-es marketingtevékenységekbe kezd, és egy igen kecsegtető nyereményjátékot is indít 10 NFT Tesla Model Y-ért. A kampány célja, hogy a márka a fiatalabb generációkhoz…
A Pepsi először 14 év után jelentős vizuális ráncfelvarráson esik át, amely során a márka a maximalizmus irányába mozdul el. Az új arculat a Pepsi színeit és ikonikus motívumait hangsúlyosabbá…
A Kraft Heinz a Pernod Ricard márkával, az Absolut Vodkával együttműködve egy limitált kiadású paradicsomos vodkás tésztaszószt dobott piacra a héten az Egyesült Királyságban, HEINZ X ABSOLUT VODKA néven. A…
A Kellogg’s Frosted Flakes Minecraft nevű reggelizőpehely hamarosan érkezik az élelmiszerboltok polcaira. A Minecraft játékosok ismerik és szeretik az építkezés, a bányászat a felfedezés határtalan lehetőségeit, és most egy vadonatúj…
A The Cybersmile Foundation tanulmánya szerint a közösségi médiát használók 89%-a úgy véli, hogy az károsítja a mentális egészségét. A szervezet a közelmúltban mutatta be a Digital Wellbeing 2022-t, amelynek…
Az alábbiakban kifejtjük a kisvállalkozások számára készített üzleti terv és marketingterv közötti különbségeket. A marketing egy olyan átfogó folyamat, amelynek célja az ügyfélkör bővítése, a vásárlói igények megértése, a márkaépítés,…
A South Park alkotói az OpenAI ChatGPT segítségét vették igénybe a ‘Deep Learning‘ című legújabb epizód elkészítéséhez. A 26. évad negyedik epizódjában Stan osztályának több tanulója is a chatbot segítségével…
A Nissan az NCAA March Madness kosárlabdatorna hivatalos szponzoraként tér vissza a “Road 2” kampányával. A Nissan teljesen elektromos járműve, az Ariya lett a torna hivatalos EV-je (electric vehicle). A…
A Coca-Cola új kampányt indított “Mestermű” címmel, amely a klasszikus és kortárs művészetet használja fel, hogy az egekig emelje a különböző alkotókat, és természetesen saját italát. A kétperces videóban a…
Az Amazon új, globális kampányával és a “It’s on Prime” szlogennel emeli ki Prime-tagságának előnyeit. A Wieden+Kennedy London közreműködésével készült kampány az Oscar-gálán debütált az Olivia Wilde által rendezett szpotban.…
2021. januárjában az olasz tésztagyártó, a Barilla olyan Spotify lejátszási listákat készített, amelyek pontosan annyi ideig tartanak, amennyi időt a különböző tészták elkészítése igényel. 330 000 Spotify-követő 140 médiamegjelenés…
A 90-es évek elején a Gillette a 18. születésnapa alkalmából ingyenes borotvakészleteket küldött a férfiaknak. Az ötlet egyszerű volt – Ha a férfi eldönti, hogy pont erre a borotva márkára…
A Nike “Just Do It” kampánya azért volt különleges, mert a reklámkampány egy egész életmódot testesített meg. A “Just Do It” szlogen mögött egy olyan filozófia húzódik meg, amely azt…
Tavaly legalább 100 Samsung reklámot láttunk. Egyikre sem emlékszünk. Túl sok unalmas adathalmaz. Mennyi megapixel, mennyi gigaram.. Az iPhone hirdetése összesen három szó, semmi információ. Nem tér ki a funkciókra.…
A 2000-es évek egyik legsikeresebb reklámja a “Doritos Crash the Super Bowl” kampány volt. Ez a kampány a Doritos chipset népszerűsítette az Egyesült Államokban, és lehetővé tette, hogy a rajongók…
A marketing ügynökségnek számos előnye van az önálló marketing tevékenységgel szemben. Egy jó ügynökség tapasztalattal, tudással és erőforrásokkal rendelkezik, amelyek segítségével hatékonyabbá teheti a marketing kampányokat és növelheti a konverziókat.…